De leukste tijd van je leven!

Geen Paaspop zonder vrijwilligers!

De leukste tijd van je leven!

Wat leuk dat je wilt komen vrijwilligen op Paaspop!! We vinden het super dat je met ons wilt samenwerken om de opener van het festivalseizoen tot een groot succes te maken! Zonder de hulp van ruim 650 vrijwilligers zou Paaspop geen Paaspop zijn, dus dank je wel!

Vrijwilligers zijn echt van grote toegevoegde waarde voor het Paaspop festival. Je werkt op Paaspop omdat je het leuk vindt en je straalt dat ook uit naar de bezoekers. Dit enthousiasme werkt aanstekelijk en komt de sfeer op Paaspop ten goede.

Voor vrijwilligers biedt werken op Paaspop de kans om je horizon te verbreden. Je ontmoet veel nieuwe mensen, doet werkervaring op en kunt je persoonlijk ontwikkelen. Een leuke bijkomstigheid is dat je ziet wat er allemaal bij het organiseren van een festival komt kijken.  En dit alles in een van tofste werkomgevingen die je kunt bedenken.

Lijkt dit je leuk? Registreer je dan hier !

Heb je nog vragen stuur dan een mailtje naar crew@paaspop.nl

Ga naar het crew portaal