Stichting Paaspop

Als toonaangevend festival zijn we ons zeer bewust van ons bereik. Naast dat we het hele jaar in contact zijn met onze achterban, bereiken we in een weekend ruim 100.000 mensen.

We zien het dan ook als onze verantwoording om deze unieke positie goed te gebruiken. We proberen wensen uit te laten komen. Bezoek aan Paaspop proberen mogelijk te maken voor mensen voor wie dat niet zo vanzelfsprekend is.
We werken met verschillende maatschappelijke instanties en goede doelen samen. En elk jaar kiezen we een goed doel waar we affiniteit mee hebben en waarmee we denken een verschil te kunnen maken. en brengen dat extra onder de aandacht bij onze business-partners en bezoekers. Voor een financiele ondersteuning, bewustwording, maar vooral om wat glimlachen op gezichten te toveren.

Een goed doel aanmelden?

‘Van; in stilte genieten tot volop meezingen en deinen; van cabaret en de foute bingo show tot Bankzitters, Bouke en Danny Vera…. Het was allemaal intens genieten!! Van elkaar, van de sfeer en van de positiviteit.
Aldus ons Jazz; misschien was dit wel de mooiste dag van m’n leven…. 💖💖’
Aldus de moeder van Jazz.

Uiteraard zult u begrijpen dat we enorm veel aanmeldingen mogen ontvangen van zeer uiteenlopende goede doelen. Jaarlijks zal het bestuur van Stichting Paaspop in samenspraak met betrokkenen een keuze maken welk doel onder de aandacht wordt gebracht.  Mocht u een goed doel aan willen dragen, klik dan op onderstaande banner en mail ons een duidelijke omschrijving van de organisatie en het bijbehorende doel.

Aan de hand van de inzendingen en landelijk voorgedragen doelen wordt dan een keuze gemaakt.

Wilt u een goed doel onder de aandacht brengen?

Of een ander voorstel? Mail ons!

info@stichtingpaaspop.nl

Goed doel 2024

Voor de aankomende editie hebben we, overigens net als vorig jaar,  als goed doel Spieren voor Spieren gekozen. In 2023 konden we een mooi bedrag van 10.000 euro overhandigen en konden we een mooie club mensen een mooie dag bezorgen.