De stichting achter het muziekfestival Paaspop

Welkom op de site van Stichting Paaspop, de stichting achter het muziekfestival dat jaarlijks ruim 100.000 bezoekers trekt, verdeeld over 3 dagen Paaspop en een business-event op de donderdag daar voorafgaand.

Voor de festivalbezoeker die op zoek is naar informatie over het festival zelf, zoals timetable, artiesten en kaartverkoop: Check daarvoor paaspop.nl

Bent u benieuwd wat de stichting nog meer doet rondom het festival, dan bent u hier aan het juiste adres. Kijkt u op uw gemak eens rond en lees de mooie verhalen over o.a. innovaties en goede doelen. Tevens is er een portal voor omwonenden en vrijwilligers, waarin zij van specifieke informatie worden voorzien. De site is nog in opbouw en zal verder uitgebreid worden met meer informatie.

Ga naar Paaspop.nl, de website van het festival

Wat is Stichting Paaspop?

Het Paaspop team is het jaar rond bezig met het organiseren van dit geweldige evenement. Maar er gebeurt veel meer! Naast het festival zijn er meerdere activiteiten, die je niet direct aan een festival zou linken en die dus ook niet direct zichtbaar zijn. De stichting heeft o.a. als doel om door middel van het festival te innoveren en te verbinden. En aangezien wij graag delen, willen we via deze site laten zien wat ons drijft. We hebben hiervoor een aantal pijlers.

Omgeving

Samen met de omgeving kijken hoe we in ons mooie Schijndel dit event plaats laten vinden op een manier die voor iedereen zo goed mogelijk past.

Vrijwilligers & crew

Een festival bouwen doe je samen, telkens met een grote vaste kern aangevuld met nieuwe enthousiastelingen.

Goede doelen

Door middel van ons draagvlak en enorme achterban geld inzamelen en aandacht vragen voor maatschappelijke uitdagingen.

Innovaties

De aantrekkingskracht van een muziekfestival in combinatie met een gigantisch ondernemersnetwerk gebruiken om innovatie aan te jagen en educatie te binden aan Paaspop.

Veelgestelde vragen

Wat ons betreft wel, maar wij gaan daar niet over. Check voor deze vraag en soortgelijke vragen de website www.paaspop.nl waar ook deze vraag staat.

Iedere omwonende in ons bestand van wie bij ons het mailadres bekend is, heeft een mail ontvangen  met inloggegevens. Mocht u geen mail hebben ontvangen en u meent daarvoor wel in aanmerking te komen, neem dan contact met ons op via info@stichtingpaaspop.nl.  Met de inloggegevens is het mogelijk om in te loggen in de omgevingsportal, waar specifieke informatie voor omwonenden is te vinden.

Ik ben nieuw in de buurt:

Je kunt inloggegevens aanvragen via info@stichtingpaaspop.nl. Na ontvangst van je aanvraag controleren wij je gegevens en daarna ontvang je je persoonlijke inlog. Deze gegevens ontvangen alleen de vastgestelde direct omwonenden. Het omwonenden-bestand heeft Paaspop in overleg met gemeente Meierijstad vastgesteld.

Ik ben omwonende maar mijn inloggegevens werken niet: Probeer je in te loggen met het bij ons bekende mailadres? Probeer eerst om in te loggen via de knop “wachtwoord vergeten”. Als uw mailadres bij ons bekend is ontvangt u een reset-mail. Mail anders naar info@stichtingpaaspop.nl met het mailadres waarmee je in probeert te loggen met vermelding van je straatnaam en huisnummer.

Voor omwonenden is de actuele versie altijd beschikbaar in de omgevingsportal. Bent u geen omwonende, volg dan de borden en let op de aanwijzingen van de verkeersregelaars.

De inlog voor de omwonenden is aan het huisadres gebonden. Dus na het verhuizen krijgt enkel de nieuwe bewoner een gepersonaliseerde inlog. Om op de hoogte te blijven van de actuele ontwikkelingen adviseren we je om Paaspop.nl te volgen en je eventueel daar ook aan te melden voor de nieuwsbrief.

Het mobiliteitsplan wordt gedeeld met de omwonenden. Is uw bestemming een adres dat tijdens Paaspop restricties kent wat bereikbaarheid betreft, neem dan met de bewoner van dat adres contact op. Deze kan u voorzien van de juiste informatie en middelen om dat adres te bereiken.

Stichting Paaspop organiseert het festival Paaspop als enig evenement. Mocht je vragen hebben over andere evenementen in de regio, dan kun je je het beste wenden tot gemeente Meierijstad , de eigenaar van de locatie of de desbetreffende organisatie. Wel komt het voor dat stichting Paaspop op verzoek van een andere organisaties buurtbewoners informeert over andere evenementen, maar voor vragen zullen we daarin altijd doorverwijzen naar de desbetreffende organisatie.